Suomi tili eli Suomen kustannukset

Suomenkielisille keskusteluille / For discussions in Finnish
PrincessMirkka
Has thanked: 539 times
Been thanked: 748 times
Zodiac:
Finland

Re: Suomi tili eli Suomen kustannukset

Post by PrincessMirkka »

PrincessMirkka wrote:
2020-02-03, 21:19
Lyde_80 wrote:
2019-08-11, 18:20
Meitsin kaksion olkkariin Tikkurilaan voi kyl kokoontua pienellä porukalla, n. 10 hlöä maksimissaan. Palkkioista ei niin väliä, kunhan en itse ota liiemmin takkiini. Aika suuri visio, tiedän sen :D
Jos porukka suostuu tulemaan Turkuun (joka on yleensä kaikkien mielestä erityisen pitkän matkan päässä), mun lämmittävän kaakeliuuninuotion ääressä vois myöskin pitää miitinkejä. Tila on tosin 45 m2 plus sotkuisempi yläkerta. Kesykyyhkysteni ääntely yläkerrasta saattaa häiritä täällä. Laittakaa viestejä jos kuulostaa sopivalta.
Kirjoitin virh., 54 m2 tarkoitan, joten tarjolla ei ole pelkästään seisomapaikkoja.
Allan54
Has thanked: 75 times
Been thanked: 46 times
Zodiac:
Finland

Re: Suomi tili eli Suomen kustannukset

Post by Allan54 »

Ajatukset hyvät ja aikeet mainiot Minulla henkilökohtaisesti on myös unelmia ja aikeita yhteisen hyvän eteen Jos ja kun olen vähemmän köyhä kuten nykyään olen eritäin rasittunessa talous tilanteessa köyhänä vielä niin optimistisesti ajatellen kuitenkin teen mielessäni suunnitelmia jotka ovat seuraavanlaiset Perustaisin yhtiön johonkin sellaiseen maahan joka on irti kaikesta globalisti deep state valvonnasta siihen tarvitsen meidän viisaan Kuninkaamme konsultointia Perustaisin sätiön ja perustaisin yhdistyksen Yhtiö rahoittaisi säätiötä ja yhdistystä Säätiö olisi yleis hyödyllinen Dragonilaisille jotka ovat talous kurimuksessa syystä tahi toisesta eli säätiö tukisi taloudellisesti Yhdistys eli Suomalaisuuden perinne yhdistys olisi funktioltaan sivistävä ja hegemonian nostattava toiminnallinen yhdistys jonka perus tarkoitus olisi ennallistaa Suomalaisuuden sellaiseen tilaan millainen se oli ennen ruotsin valtakauden aikaa ja yhdistyksen toiminnallisuuteen kuuluisi tapahtumat ja kokoontumiset eli isänmaallisuutta Toinen asia eli salaisiin kokoontumisiin liittyen Minulla on mörskä ja palstaa Hämeenlinnan kaupunkiin kuuluvana Rengon kunta Ahoisten kylä Kalattoman järven läheisyydessä Järvenpään kantatilasta lohottuna alkelliset olot ei verkoa eikä sähköä eli niin kuin 40 luvulla elettiin oivallinen salaisiin kokoontumisiin Tarjolla tarvitseville
Post Reply